GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések – Minden, amit vásárlás előtt tudni szeretnél

Van kérdésed? Jó helyen jársz! Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, hogy vásárlásod gyors, egyszerű és teljesen átlátható legyen. Legyen szó szállítási információkról, fizetési módokról, mérettáblázatról vagy termékgondozásról, itt mindent megtalálsz egy helyen.

A célunk, hogy teljes bizalommal választhasd ki a számodra tökéletes terméket – akár harisnyát, akár titokzoknit keresel. Ha mégsem találnád meg a választ, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre.

Vásárlás előtt nézz körül itt – lehet, hogy pont a te kérdésedre is választ adunk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Miből készülnek a termékek?

Termékeink kiváló minőségű mikroszálas, pamut, poliamid vagy elasztán alapanyagokból készülnek, így tartósak, kényelmesek és kellemes viseletet biztosítanak.

Mit jelent a DEN szó?

A DEN a harisnya vastagságát jelöli. Minél nagyobb a szám (pl. 50 DEN), annál vastagabb, melegebb és fedőbb a harisnya.

Általában 8-20 denes harisnyák a tavaszi-nyári időszakra lettek tervezve, míg a 20 den feletti vastagságú harisnyák pedig az őszi-téli hónapokra.

Mit jelent a jobb felső sarokban lévő zászló a termékeknél?

A zászló a termék származási helyét mutatja a vásárlónak, termékeink csakis Olaszországba és Magyarországon készülnek prémium minőséggel.

Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?

Termékeink nagy részénél találsz mérettáblázatot. A mérettáblázat vagy a termék utolsó fotóján, vagy a leírásban szereplő fotón jelenik meg.

Ha két méret között vagy, javasoljuk a nagyobbat a kényelmesebb illeszkedésért.

Ha nem vagy biztos döntésedben, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és mi segítünk.

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

A rendelések feldolgozása és kiszállítása 1–2 munkanapon belül történik, a választott szállítási módtól függően.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség automatikusan megjelenik a pénztárnál. Ingyenes a szállítás egy bizonyos rendelési összeg felett – figyeld az aktuális ajánlatokat!

Milyen fizetési módok elérhetők?

Fizethetsz biztonságosan bankkártyával, utánvéttel vagy előre utalással – a részleteket a pénztár oldalon, illetve az összes terméknél a szállítási információknál látod.

Személyes átvétel esetén csakis készpénzt vagy átutalást tudunk fogadni.

Nem lett jó a termék. Visszaküldhetem?

Természetesen! 14 napon belül visszaküldheted a terméket, ha nem használtad, nem próbáltad fel, és az eredeti csomagolásban van.

Kinek kell fizetni a visszaküldést?

A visszaküldés költsége általában a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült terméket kaptál.

Hogyan mossam a harisnyát vagy zoknit?

Minden egyes termékoldalon van egy használati útmutató, ami leírja, hogy kell ápolni a terméket, hogy megőrizzék minőségüket.

A legtöbb termék kézi mosást igényel. Ne fehérítsd, ne tedd szárítógépbe, ne vasald és ne vegytisztítsd – így tovább megőrzik minőségüket.

Hogyan tudok rendelni?

Válaszd ki a kívánt terméket, méretet és színt, tedd kosárba, majd kövesd a pénztár lépéseit.

Kapok visszaigazolást?

Igen, rendelésedről automatikusan kapsz visszaigazoló e-mailt. Ha nem érkezik meg, nézd meg a spam mappát, vagy írj nekünk!

Nem találtam választ – mit tehetek?

Semmi gond! Elérhetsz minket e-mailben vagy az oldalon keresztül az üzenetküldő űrlapon.